Witamy w gronie ekspertów outsourcingu

OEX to największy polski dostawca nowoczesnych usług dla biznesu, który skupia firmy specjalizujące się w różnych obszarach outsourcingu. Spółki portfelowe zatrudniają ponad 10 000 pracowników i realizują kilka tysięcy projektów w skali roku. Poznaj OEX

OUTSOURCING PROCESÓW ZARZĄDZANIA DOKUMENTAMI I OBSŁUGA BACK-OFFICE

Obsługujemy największe firmy rynku bankowego, ubezpieczeniowego, telekomunikacyjnego, utilities oraz urzędy publiczne. Do naszych klientów należą m.in., Bank Millenium, Bank Pekao SA, Compensa, Getin Noble, ING, Kancelaria Prezydenta RP, Kredyt Bank, Lukas Bank, Netia, PZU, TP, Uniqa, UPC, Warta.

OUTSOURCING PROCESÓW WSPARCIA SPRZEDAŻY I MARKETINGU

Świadczymy usługi dotyczące wsparcia sprzedaży i marketingu oraz realizujemy projekty w zakresie procesów rebrandingowych i identyfikacji wizualnej dla liderów rynku. Pracujemy m.in. dla Citi Handlowy, Danone, Dr Oetker, Ergo Hestia, Lotos, mBank, Mars Polska, Mercedes Benz Polska, Nestle, Orlen, Philip Morris Polska, PKO BP, Unilever.

KOMPLEKSOWY OUTSOURCING USŁUG CALL I CONTACT CENTERS

W usługach call i contact center, które świadczymy, przykładamy szczególną wagę, by były one na najwyższym poziomie. Dlatego zaufały nam takie marki jak: Akademia Onet.pl, Allianz, Cyfra+, National Geographic, Netia, Payback, Telewizja Nowej Generacji n, Wydawnictwo Raabe.

Aktualności

zobacz więcej
2015 05 21
2015 04 23
2015 03 10

Rozwiązania branżowe

Telekomunikacja i media
Bankowość i finanse
Ubezpieczenia
Produkcja i dystrybucja
Energetyka
FMCG
Wydawnictwa

OUTSOURCING ZARZĄDZANIA DOKUMENTAMI I BACK-OFFICE

OUTSOURCING ZARZĄDZANIA DOKUMENTAMI I BACK-OFFICE

Obsługa kancelarii; archiwizacja elektroniczna i papierowa; rejestracja danych w systemach informatycznych; aplikacje wspierające zarządzanie dokumentami

 

OUTSOURCING PROCESÓW WSPARCIA SPRZEDAŻY I MARKETINGU

OUTSOURCING PROCESÓW WSPARCIA SPRZEDAŻY I MARKETINGU

Outsourcing procesów sprzedaży; akcje promocyjne i programy lojalnościowe; procesy rebrandingowe i systemy oznakowania; logistyka materiałów marketingowych

 

OUTSOURCING USŁUG CALL I CONTACT CENTER

OUTSOURCING USŁUG CALL I CONTACT CENTER

Telesprzedaż i marketing wizerunkowy; infolinie – obsługa wszelkich kampanii w ruchu przychodzącym; badania rynku, opinii, cen i satysfakcji; telefoniczna windykacja